Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва докато е студена.....

    ....това го прави от два дена.....
    Като я запаля сутринта и сякаш екуто не получава индикация че колата е студена и не и повишава оборотите - много ниски са, аха - аха да изгасне едвам държи 800-900 об, изфорсирва се трудно и не поема газта - след 1-2-3 минути сякаш като загрее си върви идеално.....
    На какво може да се дължи това????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    МПХ
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

    Comment


    • #3
      И моята е така колега,но не винаги.Един ден го прави,два него....а когато го направи ако неи подам гас по 2.5 3 к оборота не се оправя почва да се дави яко

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от 50 cent
        МПХ
        Мда, и аз така мисля, сега закачих на лаптопа газовото ЕКУ, ламбдата отчита нормално......
        Какви са ориентировъчно цените му?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          [quote=ФЕРАРИСТ]
          Първоначално публикувано от "50 cent":3rz6akh4
          МПХ
          Мда, и аз така мисля, сега закачих на лаптопа газовото ЕКУ, ламбдата отчита нормално......
          Какви са ориентировъчно цените му?[/quote:3rz6akh4]
          Горещо ти препоръчвам почистване на дросела и МПХ ако не си ги чистил близкия 1 месец примерно. Днес се хванах и свалих дросела да го почистя хубаво. Почистих го с WD40 и колата полетя. Спря да клати оборотите, мощността в ниските се увеличи и се изтрелва перфектно.
          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

          Comment


          • #6
            Аз моя дросел го почистих преди 2 седмици. ИМаше голям ефект. От преди 3, 4 дена пак същата работа. Е кво да прайм?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem
              Аз моя дросел го почистих преди 2 седмици. ИМаше голям ефект. От преди 3, 4 дена пак същата работа. Е кво да прайм?
              Идея си нямам. Или не си го изчистил добре или ти е за смяна МПХ-то.
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #8
                дросела на колко болчета се държи и кадеса че нещо немога даги видя,ако има и снимки на подробното сваляне щее ок.аз съм гледал снимките дет ги има в една тема ама от тях почти нищо несе разбира.аиде ако има някой снимки на подробно разглобяване даги пусне.благодарности
                Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 50 cent
                  Горещо ти препоръчвам почистване на дросела и МПХ ако не си ги чистил близкия 1 месец примерно. Днес се хванах и свалих дросела да го почистя хубаво. Почистих го с WD40 и колата полетя. Спря да клати оборотите, мощността в ниските се увеличи и се изтрелва перфектно.
                  Горещо мисля да последвам съвета ти, пък и ако с 2 думи ми кажеш как се зачиства дросела, и къде стои и се намира МПХ че и него да лъсна, ще почерпя при първа възможност - ще се видя с време и терен за "лично мъжко време за отделяне на внимание на АлфаРомео 156" и ще имам време за нея.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    колега дросела се намира след маркуча за въздуха и моторчето е на него,самоче как се сваля немие ясно има някакви болчета ама нз кои точно са
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Мда - мерси - дросела го знаех къде е за мпх-то питах - иначе ще намеря начин да го сваля, ако все пак те са намерили начин да го сложат......надявам се няма да ми се наложи да свалям двг.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        мисля че няма датисе наложи да сваляш двигателя.другата седмица щея свалям и аз няма начин.незнам как щесе справя но щя видим
                        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                        Comment


                        • #13
                          Много лесно става. Махаш скобите на маркуча след дебитомера. Махаш и на малкия маркуч, които е за одушника. Сваляш целия маркуч. Като го свалиш вече виждаш клапата и колко масло и мизерии имаш по нея. Като погледнеш точно с/у нея в дъното в четирите краища има по един болт с шестограмна глава. Развиваш ги. Разкачаш буксите на компютъра които се намират над дроселовата клапа. Дърпаш цялото с компютъра барабар към теб, и излиза. После чистиш.

                          Важно е да почистиш ръбчетата на клапата. Трябва в затворено положение да има малък процеп м/у клапата и стената на цилиндъра. За да може на празен ход да влиза въздух. Обикновено като има отлагания и върнеш газта клапата се затваря, въздуха спира и оборотите падат под 900. Компютъра оптчита това и отваря клапата и пак затваря и така оборотите играят на празен ход.

                          Надявам се да съм помогнал.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            много колега.направо се почвам да се напия здраво .поздрави
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #15
                              Радвам се. Аз обаче след почистването карах колата и ми хареса, но това трая 2 седмици. Скоро пак ще отворя и ако има пак много масло и мизерии значи работата не е добре и ще се наложи да отварям мотора за проверка на гумичките на клапаните. Ако са добре и не се оправи, в краен случай ще изведа одушника под мотора. Да не влизат маслените пари обратно в смукателната система, а да си излизат за вън. Поне до като открия защо толкова много са ми омаслени всмукателните колектори.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X